Power to the Marketer – Emarsys
Op 13 juni hebben wij het ontzettend leuke en inspirerende evenement “Power to the Marketer” georganiseerd voor Emarsys, een toonaangevende leverancier van marketingsoftware, die echte één-op-één interacties tussen marketeers en consumenten mogelijk maakt. Zo doen ze dit vaker tijdens evenementen rond de hele wereld, en nu voor het eerst in Nederland. Wij mochten deze eer bij het prachtige Studio Anneloes organiseren, een van de partners van Emarsys.
Het “Power to the Marketer” evenement had als doel marketers te inspireren. Emarsys wilde ook graag samen met huidige en nieuwe relaties netwerken en discussies aangaan over nieuwe ontwikkelingen binnen de marketing wereld. Dit deden we door middel van een afwisselend programma vol inspiratie en kennis. We begonnen met een introductie vanuit Emarsys waarin alle gasten welkom werden geheten op de mooie zonnige dag. Charllote O’Halloran van Emarsys werdt opgevolgd door Leonie Lammers met een kleine introductie over Studio Anneloes, en hoe hun de producten van Emarsys inzetten. Deze uitleg werdt nog uitgebreider uitgelegd door Sanne Rakenberg die een presentatie gaf over de costumer journey bij Studio Anneloes. De gasten werden dus met een echte case study geïnspireerd over de diensten van Emarsys.
Vervolgens was het tijd voor een panel discussie met marketers van New Balance, Studio Anneloes en Paula’s Choice geleid door Paul Aguele van Emarsys. Na de pauze met gezonde drankjes en hapjes werden de gasten nog geinspireerd met een korte en krachtige keynote. Waarna het tijd was voor de roundtable gesprekken waar de nieuwe insights werden besproken en vragen werden gesteld. De dag werd afgesloten met een heerlijke borrel.
Voor deze opdracht hebben wij weer mooi onze full service kunnen inzetten van productie tot content. En hebben voor de marketers echt een eerste beleving en kennismaking met Emarsys neer kunnen zetten.