we take care, obviously!

Content is key.

De juiste content en communicatie tijdens, voor en na je evenement zijn cruciaal. De marketing en communicatie rondom je evenement spelen zich namelijk niet alleen vóór of ná je evenement af. Het is een compleet pakket dat je mee moet nemen in de productietijdlijn, waarin videografie en fotografie een grote rol spelen. Je wilt op tijd naar je gasten communiceren en hen enthousiast maken voor je evenement. Dit kun je perfect doen met de juiste content. Tijdens het evenement wil je alle mogelijke video- en fotocontent eruit halen, zodat je ook na je evenement duidelijk en met veel enthousiasme kunt communiceren over je evenement. Hiermee maak je je gasten blij en enthousiast voor een nieuw evenement, wat ook potentiële nieuwe gasten aanspreekt.

In je communicatiestrategie neem je alle tijdspunten van communicatie op en bedenk je wat voor video- en fotocontent je wilt maken. Kijk daarbij ook naar de toekomst. Wat voor content zou je willen gebruiken voor de promotie van een volgend evenement, bijvoorbeeld? Of interview je verschillende gasten en stakeholders tijdens het evenement, zodat je deze in je contentstrategie het hele jaar door kunt gebruiken. Er zijn talloze contentmogelijkheden die je evenementen en je verhaal zullen ondersteunen als je de juiste strategie gebruikt.

Video

Ons productieteam staat klaar om veelzijdige videocontent te creëren, variërend van dynamische reels tot complete aftermovies. Met oog voor detail en creativiteit streven we ernaar om visueel aantrekkelijke en meeslepende video’s te produceren die de essentie van jouw evenement vastleggen en een blijvende indruk achterlaten.

Video is een ideale manier om meer over je evenement te laten zien, maar heeft nog veel meer mogelijkheden. Je hebt natuurlijk de aftermovie, die altijd goed werkt om een visueel interessant beeld te geven van je evenement. Maar als bedrijf gebruik je vaak ook een vorm van sociale media, en dus heeft je content andere afmetingen en doelen. Voor al je ideeën, wensen en doelen creëert ons productieteam een passende video. Ons team denkt graag mee om jouw wensen zo creatief mogelijk uit te drukken.

Communicatie

In aanloop naar je evenement, tijdens en na je evenement is het belangrijk om na te denken over de juiste communicatie. Elk moment van contact en communicatie met je gast heeft een ander doel. In aanloop naar je evenement wil je je gasten enthousiast maken, promotie maken, duidelijk zijn over belangrijke informatie en ervoor zorgen dat je gasten zich inschrijven. Tijdens je evenement wil je informeren, en als je een livestream doet, wil je hier ook nog promotie voor maken. Na het evenement kijk je met je organisatie en met je gasten terug op je evenement en vooruit naar de volgende editie. Al deze communicatiepunten kun je met verschillende vormen van content ondersteunen zodat het een totaalplaatje wordt.

Samen bedenken we een communicatiestrategie die aansluit bij je evenement, zoals ook het uitnodigingstraject. De eerste impressie die je gast van je evenement krijgt, is via de uitnodiging. Dus vinden wij dat ook deze volledig in stijl moet worden gecommuniceerd. We bedenken samen wat voor content en welke communicatiestijl het beste bij je evenement en je gasten past, zodat zij echt overtuigd zijn om zich aan te melden.

Show

Showtechniek en showregie vormen de kern van een unieke evenement beleving. Dit begint al bij de voorbereidingen op het evenementen waar het creatieve concept vertaald wordt naar een verhaallijn en de daarbij benodigde techniek materialen. Uiteindelijk komt dit op de dag allemaal samen en zullen er diverse repetities (technische repetitie, spreker repetitie) waarin alles naadloos op elkaar wordt afgestemd.

Tijdens het evenement coördineert een ervaren showcaller alle cues, van licht- en AV-overgangen tot de timing van sprekers en artiesten, zodat het programma strak en vloeiend verloopt. Dit komt allemaal samen in een op secondes uitgewerkte stage flow, showrundown, waarbij we sprekers en performers precies op het juiste moment begeleiden.

Door slim en creatief gebruik te maken van verlichting en muziek versterken we de emotionele impact van hoogtepunten. Een professionele moderator of host kan dit verder ondersteunen door interactie te stimuleren en het publiek betrokken te houden. Zo creëren we een technisch perfect en inhoudelijk meeslepend evenement dat jouw boodschap krachtig overbrengt.

Foto

Ook voor fotografie hebben we een productieteam dat klaarstaat om de mooiste plaatjes van je evenement te maken. Voor de communicatie van je evenement is het ook belangrijk om mooie foto-inhoud te hebben. Hierbij hebben wij het over kwalitatief sterke en creatieve beelden die echt de beleving van je evenement uitstralen. De combinatie van foto en video is belangrijk om te overwegen, omdat sommige gasten sneller reageren op video en anderen op fotografie. Bedenk een contentplan voor beide disciplines zodat je het meeste uit je evenement haalt. Wil je bijvoorbeeld naast evenementenfoto’s ook bedrijfsportretten van je collega’s maken, aangezien iedereen toch aanwezig is op je evenement? Of heb je een ander concept in gedachten voor tijdens je evenement? Laat het ons weten en we vinden de juiste fotograaf voor jouw eventfoto’s.

Techniek

Bij content komt ook veel techniek kijken. Niet alleen rondom het evenement, maar ook om op langere termijn bruikbare marketingcontent te leveren. Tijdens je evenement is het ook mogelijk om een livestream te maken, zodat gasten in het buitenland ook mee kunnen genieten van je evenement. Dit kan veel waarde meebrengen om nog meer gasten te inspireren met je verhaal.

Denk ook aan het gebruik van virtuele en augmented reality om een boodschap duidelijk te maken en je gasten te inspireren. Techniek gaat hierbij ook over de geluids- en lichttechniek die een rol spelen tijdens je evenement. Heldere audio is noodzakelijk om je boodschap duidelijk over te laten komen. Visueel aantrekkelijke verlichting zorgt voor ondersteuning van deze boodschap en van je merkidentiteit.